Monday, July 04, 2005

rhythm of your heart

Mulle meeldib see.
Mulle on see alati meeldinud.
Ma tean, et sa tead, et see meeldib kõigile.
Mina ei ole kõik,aga mullegi meeldib, kuigi see on mulle teistmoodi ja sina oleksid ka mulle teistmoodi, kui sulle meeldiks kõik nii nagu teistele.
Ma tean, et see ei ole nagu filmides asjad on.
Asjad on alati nagu halbades action-filmides.
Ma tean, et kui ma jalutan läbi nende halbade action-filmide, siis ma näen ainult asjade varje.Ma ei näe asju nii nagu nad on.
Kuid see, millest varjud maapinnale langevad-kas ma neid näen?
Mul ei ole õigeid silmi, millega vaadata, aga mul on õige süda.
Ja isegi kui ma eksin ja mul ei ole ei õiget südant ega silmi, siis on mul vähemalt hing sees ja see ütleb inimese kohta nii mõndagi.



"From the moment it begins beating until the moment it stops, the human heart works tirelessly. In an average lifetime, the heart beats more than two and a half billion times, without ever pausing to rest. Like a pumping machine, the heart provides the power needed for life.

This life-sustaining power has, throughout time, caused an air of mystery to surround the heart. "

HEART BEATS


0 Comments:

Post a Comment

<< Home