Saturday, June 25, 2005

REAALSUS

Milline on Sinu reaalsus?
Kas Sinu reaalsus on Kesk-Euroopa palavuses või istud konditsioneeriga autos või majas ja vaatad kuidas pensionisambad koguvad kõrgust?
Millesse Sa usud ja mida sa tulevikust ootad?
Kas Sa tõesti usud, et mina oskan öelda MIS on õige.
Ma olen isegi keset vastamata küsimusi, kriise ja dilemmasid.
Jah, võib-olla olen rohkem TSHILL ja võtan asju rahulikult-ükskõik kui ebameeldivas või meeldivas järjekorras need elusündmused mulle ette tulevad.
Sellepärast, ma mõistan, et minuga on meeldiv juttu rääkida ühes nendest reaalsustest.
Ma aitaksin Sul konstrueerida meeldivat reaalsust, kuid peaksin alustama karmidest üksikasjadest.
Mis õigus on mul Sind elama õpetada?
Ei ole ju.
21-aastaselt on küll ühtteist selja taga, kuid AUSALT öeldes ei oska ma Sulle õnne valemeid peast ette lugeda.
Mõtle ainult kas oled oma reaalsuses õnnelik.
Ja kui Sa seda ei tea, siis PROOVI, KATSETA, vaata ise maailmas ringi, mis Sulle meeldida võiks. Inimesed saavad kõige valusamalt peksa oma tehtud vigadest.
Teiste vigade üle vaid naerdakse hambad irevil.
Ma soovitan, alusta lihtsatest vigadest, kuid väldi neid, mille eest vanemad hoiatanud on.

Ma soovitan -ära küsi minult midagi.
Mida rohkem aeg edasi läheb, seda vähem tahan konsultatsioone anda.
Nagu Sokrates ütles-MA TEAN, ET MA MIDAGI EI TEA.
Olen ebapädev elamaks Sinu elu.
See VÄIKE osa maailma asjadest, mida tean....jagaksin seda vaid neile, kes tõesti mu nõuandeta elada ei saa ja vaid neile, kes südamesse ära mahuvad.


Kuigi südamemälumaht, kallid antonnari memuaaridelugejad, ON MÕÕTMATU.
Tõeline armastus ja tõeline sõprus on mõõtmatud.
Mõõdulindiga inimestel sinna asja ei ole.


MÕÕTMATU REAALSUS.
Broneeri oma lend sinna.Seal kohtuvad kõik maailma lahedamad inimesed.
Igavad jäävad oma reaalsusse passima ,õllekõhtu ja pensionisammast kasvatama.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home