Thursday, June 16, 2005

Your mobile phone is either switched off or.......crashed in an accident

Mul on hästi vana telefon.Väike sinine jõletis.
Talle ei ole vaja helistada.Ma ei kuule helinat niikuinii.
Rääkige minuga näost näkku või interneti vahendusel.
Miks ma oma telefoni ei kuule? Kohe selgitan.
Nimelt eelmisel suvel sadas palju vihma-suur osa vihmast sadas mu telefoni sisse.
Kui ma ostaks kuldkala, siis ta saaks mu telefonis endale uue kodu.
Ma ei osta kuldkala.
Uut telefoni ka ei osta.
Polüfooniline helin on üks eriti pervo-leiutis.
Ma ei taha, et mu telefon heliseks.
Ta uriseb vaikselt ning on mulle armas ja usaldusväärne sõber.
Telefoniga ei ole vist hea liiga suureks sõbraks saada.
Ma mõtlen vist oma telefoniga ühtemoodi-meile ei meeldi polüfoonilised läbustaja-telefonid, meile ei meeldi haiglane tehniline progress, mille käigus telefonid muutuvad lamedateks ja pisikesteks ja kaovad kergesti ära.
Meile ei meeldi numbreid valida ja meeles pidada.
Aga telefonide kiituseks peab ütlema, et nad on ausamad kui MSN.
MSN-Misasja Sa Nõmetsed
Mine õue-get a life!
Saa suureks!
Saa üle!
Saa aru!
Saa Saa Saa

1 Comments:

Blogger Anari said...

Mul on nüüd uus telefon!
Ja see heliseb!

mõnus , eksole:)
call meeeeeeeeeeee

12:45 PM  

Post a Comment

<< Home