Monday, June 20, 2005

Marxi ja Nari debatt

Hoolimata faktist, et olen Tartus ja õpin professor Jaak Kangilaski meeleheaks ja enda harimiseks marksistlikke kunstiteooriaid, sürrealistlikke kusntiteooriaid ja lõpuks ka veel formalistlikke kunstiteooriaid, pean ma siiski tõdema, et hoolimata sellest, et süvenen praegu MARKSISIMI tunnen ma järjest kasvavat skepsist nii marksismi põhimõtete kui ka ringivohava kapitalismi suhtes.
Ma olen humanist.Armastan inimesi ja humanistlikke ideaale.
Poliitika kulmineerub ikka ja jälle ideoloogia võiduga, mis alguses loodud imeilusana näivad teooriad koletislikuks muudab.
Kõigepealt peaks olema inimlikkus või siis loomadevaheline "loomalikkus".
Viimane sõna jääb alati loodusele.
Hispaanias on põud.Austraalias pole ka just väga mõnus.
Antarktikas 24 h veebikaamerad ka puuduvad.
Hmm, ei tea miks :D
Roheline ma ka ei ole.Olen vist Schopenhauerlik pessimist ja elueitaja.
See kõik on üks totter nali.
Ideedemaailmas reisida oleks põnev.
Muinasjutud on armsad, aga reaalne maailm tuleb ka kuidagi alles hoida.
Ärge siis lagastage meie ilusat maailma ja ärge tehke teistele liiga.
Armastage inimesi.
:)
nagu ema Teresa.....aga...hehe....ennast ei tasu ka unustada....elu on imeline, kui
inimesed üksteisele KÄKKI ei keera.

Elage ja laske teistel elada.Nii lihtne see ongi.

aga Karl Marx karjub: "TULEB TEHA LÕPP MIS TAHES OLUDELE, MILLES INIMENE ON ALANDATUD, ORJASTATUD, HÜLJATUD, PÕLASTUSVÄÄRNE OLEND."

Anton Nari karjub:" Kõik inimesed ongi alandatud, orjastatud, hüljatud, põlastusväärsed olendid-----aga las need totud päästavad end ise, ilma sinu nõuanneteta.Wanna have a cigarette?"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home