Tuesday, June 07, 2005

Agoonia

Ma ei tea kes mu tekste loevad.
Kes te olete?
Kas te tahate, et ma jätkaks?
Mul oli tegelikult kindel plaan see möla siin sulgeda.Tegelikult tahtsin seda juba 2.juunil teha.
Nõudlikud hääled mu ümber nõudsid, et jätkaksin.
Kuid te peate ühest asjast aru saama......ma tahan olla aus........
Paraku need inimesed, kes mind koguaeg parandavad ja analüüsivad........palun saage minust ka aru.Kui ma ei tea kellele ma kirjutan, siis kirjutan ma iseendale.
Eksole.
Ma arvan, et blogi kirjutamine ei ole minu jaoks.
Tagasihoidlikult jääks ma pigem varju.
Ma millegipärast arvan, et te ei hooli sellest, mida kirjutan niikuinii.
Kardan, et kui ma jätkan, siis pole see õige........... ma palun teid.....andke mulle aega.....
IN CASE ma ei taha kellelegi meeldida, mind ei huvita mida te minust arvate.
Ärge lugege seda!
Jätkan kirjutamist vaid sellepärast, et olen saanud toetavaid signaale.


OO MIKS ma seda teen....ooo lihtsameelsus


Teie
umbusklik
anton nari

2 Comments:

Blogger Eger said...

Oh sind küll. Kirjuta ikka edasi! Tore on lugeda. Sinu puhul eriti seetõttu, et ega ei kohtu kuigi palju. Aga ikkagi tahaks ju teada, et mis mõtted on.
Päikest sulle.

6:49 AM  
Blogger Annelis said...

mina mina mina. mulle meeldib

3:40 AM  

Post a Comment

<< Home