Friday, May 27, 2005

TODO SOBRE MI VALENCIA

Valencia.
See olin mina vist kes jalutas niipalju, et jalad hakkasid all varisema.
Oleme terve Valencia linna labi uurinud.
Peaaegu.
Uleeile kaisime koos oma armsate itaalia sopradega Anna- Lisa(23, ta opib juurat Rooma ulikoolis) ja Niccologa(27,on Anna-Lisa vend ja elab Milaanos) kohalikus klubis RADIO CITY flamencoohtul.
Me oppisime itaalia keelt,nalja sai......aga nad lahkusid just tagasi Itaaliasse.
Siis on veel meie suhtekorraldaja Anna Shveitsist, kes on 17-aastat vana aga multilinguaalne voi midaiganes-ta raagib miljonit keelt ja on hasti armas ja lahe......Annaga raagin saksa keeles, aga ta emakeel on itaalia keel.....
Siis on veel eriti lahedad Kanada tshikid ja kutid.Ja siis on siin inimesi USA-st jaInglismaalt.
Naiteks Adam aitas mul praegu just hispaaniakeelsesse msn-i siseneda.
Adam opib ka juurat on hasti tark ja loeb palju raamatuid. Hihi.
Blond ja siniste silmadega ka veel.Sisi on uus itaalia tudruk , kes naitas mulle just oma paevitust-ta on vaaaaaga pruuun.
Itaallased teevad koige rohkem suua kitchenis.....meie juugendstiilis kodu on ohtuti toeline rahvaste paabel.
Meil on oma rodud, kust tanavale naeb...vaga peen ja elegantne.Rodul saab suitsetada ja veini juua.Ulemisel korrusel on POOL ja hangimise koht....eile mangiti seal MAFFIAT...
koik inimesed olid erinevatest rahvustest aga koik sujus.
Ohtuti muutub siin koik elavaaks -inimesed panevad endale juuksegeeli pahe ja naevad veel elegañtsemad valja kui paeval.
Inimesed Valencias on tookad ja vuilkad nagu sipelgad, kuid oskavad ka hasti elu nautida.
Hispaania inimesed on vaga taktitundelised--nad ei pressi end peale.
Pole midagi koledat ega kultuuritut nende kohta oelda.Ilusad roomsad inimesed ja alati vaga lahked ja abivalmid.

Me oleme kainud Picasso naitusel.
Botaanikaaias.
Rahvuslikus Keraamikamuuseumis.
Kirikutornis.
Kohalikel getotanavatel.
Vahemeres.(soooolane)
Unplugged kontserdil eile koos oma NEST youth hostel inimestega.
NEST youth hostel on miljon korda ilusam kui viietarni hotell.
Glamuurne ja vaaaga JUUGEND ja Jordi Labanda.

hmm...tana ohtul lahme sunnipaeva tahistama..faking 21


GEORGE ja MARTIN-palju onne teile ja kalli-kalli tagantjarele-mul ei onnestunud teid oigel paeval onnitleda......

Mu CORAZON (suda) hakkab Valenciasse maha jaama.
ma armastan seda kuidas ma elan
ma armastan elada
ma armastan olla just selline nagu ma tahan kellega tahan ja millal tahan


ma armastan
ma armastan
ma armastan


ADIOS
AMIGOS

1 Comments:

Blogger Annelis said...

hola, mi amigo. kas sa kujutad ette et nüüd kui ma su asja lugesin, mul tuli hetkeks TÄPSELT SEE SAMA VALENCIA TUNNE peale,noh see päris tunne, et nagu olekski seal. kurat kurat kurat, ma tahan sinna minna sinna tagasi. buenos dias...

9:41 AM  

Post a Comment

<< Home