Monday, May 16, 2005

15 tegemata tööd


ise endale haiget
tegin teadlikult ma
lihtsalt proovisin õnne
kas ma õppida saan
kas ma saan mida tahan
nagu harjunud ma
kõik see pidi lihtne olema

väikest hiirt ja kassi
mängisin nagu peab
sinna maani läks hästi
kuni langesin ma
kuni langesin lõksu
mille koolile ma
ise olin välja mõelnud, valmistand ja üles seadnud

15 tegemata tööd
olen sõdind nendega
teinud suurt ja julma tööd
et ma lõpuks vabaks saaks
15 magamata ööd
olen palund ennast ma
kuid neid tehtud ma ei saa

hing on haige ja puru
hulluks valust kui loom
mitte keegi ei usu
et nii on minuga lood
lood on tõeliselt halvad
olen kaotanud pea
see sai ainult kasuks mulle
mida õppisin ma

15 tegemata tööd
olen sõdind nendega
pead vastu seina löönd
et ma lõpuks vabaks saaks
15 magamata ööd
olen palund ennast ma
kuid neid tehtud ma ei saa

tahaks mängida õues
tahaks möllata peol
tahaks teada mida ma mõtlen
kui end sinuga seon


15 magamata ööd
olen sõdind endaga
pead vastu seina löönd
et ma lõpuks vabaks saaks
15 magamata ööd
olen palund ennast ma
kuid neid tehtud ma ei saa


15 magamata ööd
15 tegemata ööd











0 Comments:

Post a Comment

<< Home