Thursday, May 05, 2005

RIMBAUDI KIRI

Ma tõlkisin selle Rimbaudi kirja eesti keelde lootes, et mitte keegi teist mitte kunagi sellist juttu kirjutama ega välja ütlema ei pea.

Ma loodan, et teie olete õnnelikud.Ma loodan, et te olete südames õrnad, kuid sõnades tugevad.

RELATIONSHIP, pidage meeles, kallid sõber- häkkerid---see pole mitte midagi muud kui RELATIONSHIT.


London, reede pärastlõuna (4,juuli, 1873)

Tule tagasi, tule tagasi mu kallis sõber, mu ainus sõber, tule tagasi. Ma vannun , et olen lahke.

Kui olin su vastu alatu, siis oli see nali vaid, millest nii meelekindlalt hoogu võtsin. Ma kahetsen seda rohkem kui suudan end väljendada. Tule tagasi, see saab unustatud. Kui kohutav, et sa võtsid seda nalja tõena. Kaks päeva ei ole ma hoidnud tagasi pisaraid.

Tule tagasi. Ole vapper, kallis sõber. Mitte midagi ei ole veel kadunud.

Kõik, mida sa pead tegema, on võtta ette veel üks reis.

Me elame veel kord siin, uhkelt ja kannatlikult. Oo, ma palun sind! See teeb sulle head.

Tule tagasi, leiad kõik oma asjad siit eest. Ma loodan, et mõistad nüüd, et mitte midagi tõelist ei olnud meie vaidluses.

See kohutav hetk! Aga sina---kui andsin sulle märku paadist maha tulla-miks sa ometi ei tulnud?

Kas oleme elanud koos kaks aastat, et jõuda selleni? Mida sa peale hakkad?

Kui sa ei tule siia, kas tahaksid, et mina tuleksin ja kohtaksin sind seal,kus sa oled?

Jah, ma olin valel poolel.

Oh, sa ei andesta mulle, eksju?

Ei, sa ei saa mulle andestada.

Minu jaoks oled sa aga ikka veel siin.

Kuule, vasta oma sõbrale, kas me ei peaks enam koos olema?

Ole vapper. Vasta nii kiiresti kui saad. Ma ei saa siia enam kauemaks jääda.

Ära loe seda kirja muus, kui ainult heas usus.

Ütle mulle, kui pean su juurde tulema.

Igavesti

Sinu

RIMBAUD

0 Comments:

Post a Comment

<< Home