Wednesday, September 07, 2005

etüüd

Teate miks suvi on hea?
Ma tean, et teil on 1000 põhjust mulle näiteks tuua.
Suvi on hea, sest siis söön kõhu vaarikaid, maasikaid ja mustsõstraid täis...viskan end varjulise puu alla või liivale pikali ja kuulan kuidas meri kohiseb.
Väike karvane, lolli ilmega, kuid sõbralik koer jookseb minust mööda.....
Mu kõrval on rulluisud, sest kui ma tahan minna....on mul uisud, et sõita kuhu tahan.

Mul on väike paheline soome ja itaalia turiste täis TALLINN,aga ma tunnen iga nurka selles, vähemalt vanalinnas.
Tean kohvikuid, inimesi, vaateplatvorme, shortcut`e....tean kus breikarid harjutamas käivad, tean kus on ilusaimad grafitid ja kõige romantilisemad tänavad......tean kus on yuppied, tean kus on taksod, tean millistes parkides segamatult istuda ja oma mõtteid mõelda......tean kus on CITY, kus hansapankurid ja tähtsad äriinimesed söömas käivad, tean kus majas elavad tallinna trendipeded, tean kust saab laenata homoklubide kliendikaarte, tean, kuhu lähevad kultuuriinimesed vaba aega veetma ja tean kus asuvad kinod, teatrid ja aasia toidukohad.....tean mis kell ja kuidas pääseda tallinna city majade katustele ja tean, kes omavad korterit kõrgemail korrusteil...........ma tean kus on ohtlik ja ma tean kus on vähemohtlik....

see on mõttetu( call it "tallinna tshiki teadmine") aga see koguneb ajaga......

ma armastan TALLINNA

kõigi tema puuduste ja totrustega

armastan TALLINNA liikumist......tempot....sest ainult nii tunnen, et olen elus ja linn hingab oma ettearvamatus rütmis .......ja just see ongi lummav, salapärane......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home