Wednesday, October 05, 2005

sisekujundus-ilusa kodu alus

"Kui me oleme mõne looma unenägu-mis siis saab, kui see, kelle unenägu me oleme, näeb õudusunenägu....."
Sellise retoorilise küsimuse esitas täna teetassi taga kuulus psühholoog-mitmetes mainekates teadusajakirjades teadusartikleid avaldanud Kelli G, kes muuseas ei ole Ali G abikaasa.

Ma ei ole teile oma sõpru tutvustanud, kuid Kelli G kui tulevane Nobeli preemia laureaat on siski tutvustamist väärt. Ka mina olen kunagi Nobeli preemia autasustamistseremoonial, sest tõele au andes need 10 miljonit rootsi krooni ei jookse mööda külgi maha.

Probleem seisneb nimelt selles, et ma ei ole veel suutnud keskenduda, kas soovin võita Nobeli preemia, Kuldse Palmioksa, Hõbekaru või Rukkilille teenetemärgi.

Kallid sõbrad, kõik algab ikkagi sisekujundajast.
Kui sisekujundaja on sinu majas otsustanud, et kõik toad tulevad ookersinised, siis ei saa kohe mitte Rukkilille teenetemärgi teed minna.Punase seinaga sobib muidugi hästi Kuldne Palmioks ja Oscar ning Hõbekaru või Kuldkaru sulni välimuse tooks esile ehk kollane värv.
Nobeli preemiaga on siiski kergem kodu sisustada....saab osta kodumasinaid ja palgata aiapäkapikke.
Kümne miljoni eest ehk aiapäkapikud isegi tuleks frakis tööle?
Olen kuulnud, et ka Grammydele saab spetsialiseeruda, kuid austusest eesti heliloojate vastu ei hakka ma kiusu ka ajama.

Jään siiski Nobeli juurde.
Ei tasu unustada, et Anton Nari on sõbralik ja heatahtlik inimene, kes ei soovi mitte midagi halba, vaid kaunist sisekujundust.

Saaks kuidagi Zadie Smithile jala taha panna.
Peaks Zadiega arutama mis siis lõpuks saab.
Ta juhib 1:0.

Mitte kauaks.
Anton teeb trenni.

1 Comments:

Blogger Kairi Look said...

aga mis värvi pulitzer on?
seda saaks ka suht valutult, arvan ma :)

5:32 AM  

Post a Comment

<< Home